27 dubna byl velmi krásný den. Nevyužili jsme ho pro létání, ale pro plánované roční prohlídky dle standardů FAA.
Dnes bylo krásné letní počasí s teplotami kolem 23°C, což znamená ideální podmínky pro zálet Mr.Harvarda :-)
13.4. Poslední práce v Hangáru 10 na Harvardu Mk II byly ukončeny. 13.dubna jsme přezkoušeli srdce Harvardu motor Pratt and Whitney a všechny systémy podle standardů SAAF. První let po údržbě je naplánován na polovinu nadcházejícího týdne.
Na leteckých dnech, kde vystupují naše letouny, máte jedinečnou možnost se vyfoťit jako válečný pilot...
23.březen 2013 - chladné až mrazivé počasí, které ovšem nezabránilo dlouho učekávané události. Radim provedl zálet Pilatusu P2.
Dnes jsme opět věnovali nedělní odpoledně údržbě. Zálety byly odloženy z důvodu silného bočního větru a "technologických obtíží", zejména na Harvardu.
2.března 2013, krásný den, který byl ve znamení příprav na sezónu. Radim s našimi mechaniky Jardou a Honzou probudili k životu srdce Pilatusu -Argus. Stalo se tak po dlouhé zimní údržbě. Stearman dostal nové čepy nočního řízení v zadním pilotním prostoru.
Leteckých bojů za druhé světové války se účastilo i několik rodáků z Plzně a okolí. Profil hrdinů si můžete přečíst v následujících odkazech. Postupně budem přidávat další letce kteří bojovali za naší vlast.
10 října byl krásný den, sešli jsme se, a s chutí jsme si zalétali na obou letadlech. Jako speciální akci jsme zorganizovali fotografování v originální ústroji USAAC. Zejména pak šlo o vyhotovení snímků v pilotních bundách A-2 a B-3, které nám zhotovila společnost Eastman Leather.
Sobota 8.9, byla pro Classic Trainers velmi rušná. Obě letadla se vypravila do Strakonic na letecký den, který byl zasvěcen křtu knihy Dušana Vávry - Muži na správné straně...
V sobotu večer jsem se konečně sešel na vzájemné létání s Honzou Rudžinskym a jeho krásnou ELENKOU. Ve skupině jsme odletěli do Chrudimi, náš fotograf Michal "Krechi" Krechowski byl na palubě Stearmana...